Alla inlägg under april 2014

Av Jennie - 14 april 2014 21:52

Var ett tag sen nu igen.. Har slarvat med både träning, mat och bloggande. :(
Ibland undrar jag verkligen vart tiden tar vägen. Eller vad jag gör med den! Hur jag ska hinna jobba i höst begriper jag inte alls!
Nu är det fullt upp inför påsk och födelsedagsfirande. Jag fyller 30 på annandagen och mannen min fyller helgen efter, dock inget jämt. Mycket fix. Huset ska städas i alla vinklar och vrår, det ska handlas, bakas, planeras.. pjuh!
Idag har jag åtminstone simmat 1,1 km och nu gått en timmes kvällspromenad med bästa vännen. Känns bra för både kropp och själ! I övrigt har jag legat lågt med all form av tärning, är bara promenaderna som jag försökt re ut. Men det är bara att kämpa på och försöka så gott det går i den röriga tillvaron!

Av Jennie - 6 april 2014 22:52

Efter att veckan började dåligt med någon form av magsjuka, eller vad det var, så har helgen varit jättefin. :) Grillade med nya vänner, som bor i området, igårkväll. På dagen var jag och tjejerna på familjedag på biblioteket, tog en promenad fram och tillbaka. Idag har jag varit på styrelsemöte och filmvisning med barnfilmklubben här i stan, blev invald i styrelsen tidigare i våras. Det är jätteroligt! Är glad och tacksam för nya vänner och bekanta genom barnen, i området, i barnfilmklubben :)
Matmässigt har jag inte hållt mig till något som jag borde. I fredags vägde jag mig, hade gått upp 0,3 vilket jag ändå var nöjd med efter en vecka utan matlig eftertanke.

Av Jennie - 2 april 2014 22:49

Ingen rolig vecka detta. Vaknade i måndags morgon och mådde illa. Sen har det fortsatt med kramper i magen och fruktansvärd frossa. Idag känns det som det vänt, även om jag fortfarande känner mig sliten. Aptiten är inte heller vad den brukar. Ingen träning och inga fastedagar har det blivit, och lär inte heller bli. Vet inte vad det var för skit. Försökt smågrejat hemma när vi inte kommit iväg på några aktiviteter. Putsat några fönster, tvättat och styrkt, planterat, plockat och städat.. Skönt att få sånt gjort med. Imorgon hoppas jag vi kommer ut lite!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards