Alla inlägg under maj 2014

Av Jennie - 28 maj 2014 09:59

Mitt dåliga samvete har gjort att jag inte ens har öppnat den här appen på flera veckor..
Har tränat en till två gång i veckan ungefär och gått hur mycket långa och tunga promenader som helst, men det ger inga resultat när jag inte kan ta mig samman med maten. Min man är lika hopplös han. Känns som det hade varit lättare om vi samarbetat mot ett mål, än att kämpa själv medan han gör som vanligt. Han verkat inte ha intresse av att gå ner. Men jag måste ta mig samman. Det är ju faktiskt bara upp till mig själv.

Av Jennie - 3 maj 2014 10:30

Igår var mamma, jag och barnen och kollade och provade kläder till brorsans bröllop i juni. Åh herre min tid vilken katastrof! Ser ut som en jätte i allt jag provar. Och gammal! Fast det är klart, jag har ju fyllt trettio nu.. ;) Och det målet klarade jag ju för övrigt inte. Skulle ju ner till 80 kg till min födelsedag. Nu är jag uppe på min startvikt igen efter påsk och alla födelsedagar. Hur korkad får man vara?! Blir så trött på mig själv. Var nöjd när jag gått ner tre kilo och kände lite skillnad, nu känner jag skillnad åt andra hållet istället..
Nu får det faktiskt vara nog! Äter och trycker i mig som aldrig förr. Godis, fika, glass.. Nu måste det bli bättring!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards