Direktlänk till inlägg 23 december 2014

Jul i vårt hus

Av Jennie - 23 december 2014 23:14

Hoppas på en lugn och fridfull julhelg trots alla sjukdomar och elände som cirkulerar.
På luciadagen gick min farfar bort. Han var gammal och det var väntat, men det är ändå alltid känslosamt.. Och tråkigt att börja 2015 med begravning.
Vi har varit halvsjuka hela november och december. Så drygt när det aldrig blir bra, och inte heller bryter ut ordentligt. Nu är Mathias hängig och känner sig inte alla pigg. Saga är förkyld och Ebba hostar till hon kräks. Hoppas det vänder snart!
Hur som helst, hoppas på en fin jul tillsammans med nära och kära.
God jul alla!

 
 
Ingen bild

Nina

24 december 2014 11:40

Usch vad tråkigt att ni varit sjuka. Samma sak här... Önskar er en riktigt god jul! Kram!

Jennie

24 december 2014 21:44

Tack detsamma! Hoppas på att 2015 börjar bättre! Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 27 februari 2015 22:04

Alla dessa graviditeter.. Jag vet inte hur många av mina vänner och bekanta som ska ha barn. Det dyker upp ul-bilder och magar på FB och i verkligheten hela tiden. Vet ju att det alltid är så här på vårkanten, men ändå.. jag kan inte bara glädjas med...

Av Jennie - 15 februari 2015 14:37

Här har vi för närvarande vattkoppor och magsjuka. Verkligen en trevlig helg och Alla Hjärtans dag igår.. Ebba började med vattkoppor i tisdags kväll. På natten sen så kräks hon med jämna mellanrum. Trodde att det var av att hon fick så mycket febe...

Av Jennie - 1 februari 2015 22:43

Så var helgen slut. Redan. Logistikansvarig har just packat alla väskor och grejer inför morgondagen. Lämna barnen på två olika ställen för Saga har ute vecka (går åt många ombyten där!) och sen själv ta mig iväg. Brukar ta 45 minuter innan jag själv...

Av Jennie - 30 januari 2015 22:10

Trött trött trött.. Fredagskvällar är hopplösa. Mathias sover i soffan och barnen har somnat. Och jag somnar nog snart med.. Veckorna är fulltecknade och logistiken är på hög nivå. Vi jobbar heltid båda två, barnen har lååånga dagar på dagis och Sag...

Av Jennie - 11 januari 2015 21:56

I torsdags var det begravning för min farfar. Det var så fint, och så känslosamt. Mina bror och hans fru spelade och sjöng så fint, musik får mig alltid ännu mer känslofylld. Imorgon är det dags för min lilla plutt att börja skolas in på förskola...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards