Alla inlägg den 27 februari 2015

Av Jennie - 27 februari 2015 22:04

Alla dessa graviditeter.. Jag vet inte hur många av mina vänner och bekanta som ska ha barn. Det dyker upp ul-bilder och magar på FB och i verkligheten hela tiden. Vet ju att det alltid är så här på vårkanten, men ändå.. jag kan inte bara glädjas med alla andra. Jag är avundsjuk. Det är ingen trevlig egenskap. Men jag rår inte för det. Det svider. Jag funderar mycket på varför det är så lätt för alla andra (generaliserar, jag vet) och så kämpigt för oss. Känner mig gnällig och otacksam, fast jag inte kunde vara lyckligare för mina två tjejer. De är fantastiska och underbara, men jag längtar ändå efter en liten till. De flesta dagar känner jag mig tveksam till att det någonsin kommer att bli. Försöker att koppla bort och inte tänka på det, men det är svårt. Och jag vet att jag är långt ifrån ensam. Och jag vet att många har det mycket värre. Men det gör ändå mig ledsen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards