Alla inlägg den 1 september 2014

Av Jennie - 1 september 2014 22:13

Detta är min nya bästa vän! Eller jag hoppas iaf att vi ska bli bästa vänner. Idag har jag nämligen tecknat mig för gymkort på 12 månader. Känns mycket bra! Hoppas den känslan ska hålla i sig. Jag trivs där och tycker passen är bra. Är skönt att det inte är värsta innestället, både vad gäller kläder och kunskap. Har ibland tidigare haft känslan av att man ska vara i väldigt bra form innan man ens börjar, och helst se oberörd ut medan man tränar, och självklart i nya fina träningskläder och skor. Så är det inte här och det gillar jag.

Igår var jag på pump och mage/rygg. Jag var helt skakis efter. Skönt med olika sorters pass. I fredags efter på tabatan svettades jag floder. Man blir slut på olika sätt. Gäller att hitta bra variation.

Har inte vågat mig på gymmet än, ska få en liten introduktion där. Sen tänker jag att jag ska ge mig in där. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards