Alla inlägg den 8 september 2014

Av Jennie - 8 september 2014 14:40

Sista tiden tycker jag att jag har varit duktig. Tränat tre fyra pass i veckan, plus 1 km simning en kväll i veckan. Sen tillkommer även det vanliga som promenader med barnvagnen och cykelturer med barnen. Skulle vara roligt att se lite resultat då. Blir otålig och vill ju gärna se att något händer - som i sin tur ger mig motivation att fortsätta. Nu har jag inte tappat motivationen än, men jag vet ju att det kommer svackor. Vi har ingen våg nu, den avled av drunkning i vattenskadan. Så jag tänker att jag ska ge det några veckor, kanske till början av oktober åtminstone, innan jag väger mig på vågen på gymmet igen. Den med BMI, fettmassa och allt elände..
Sen är det ju så här att jag inte direkt sköter mig med kosten. Är lite för slarvig, äter en del onyttigheter och fikar. Men om det ska bli en långsiktig livsstilsförändring så får jag försök ändra en sak i taget och inte allt på en gång. Så får vara nöjd om jag får flyt och kontinuitet i träning. Sen går nästa projekt bli maten.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards