Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Jennie - 5 februari 2014 22:26

[Bild]

Av Jennie - 5 februari 2014 22:22

Ikväll blev det en timmes funktionell cirkelträning. Så skönt! Måste erkänna att vissa övningar gick så mycket lättare idag än i början av januari. Det ger resultat! Sakta men säkert. Tänkte på det speciellt när det gäller övningar med armstyrka, som att lyfta sin egen vikt genom att hänga på en bom. Härligt med små framsteg! :)

[Bild]

Av Jennie - 5 februari 2014 05:36

Oj vad jag känner mig lat! Bortsett från simningen i måndags har jag inte tränat på en vecka! Ikväll är det dock dags för funktionell cirkelträning. Ser jag fram emot!
Har varit mycket senaste dagarna tycker jag. I söndags var vi på släktkalas på min träningstid. I måndags var det fullt upp med bilbesiktning (godkänd!), simskola och massa andra grejer som skulle fixas. Och igårkväll hade jag Tupperwareparty här, så på dagen bakade jag ett par sorters bröd och en havrekaka. inte ens en promenad har det blivit.. :( Idag ska vi på babymassage. Tyvärr hinner jag inte promenera dit för jag ska lämna på dagis precis innan. Men ikväll ska jag svettas! :)

Ovido - Quiz & Flashcards