Alla inlägg den 10 februari 2014

5:2

Av Jennie - 10 februari 2014 22:40

Jag har bestämt mig för att testa 5:2. Har insett att "bara hålla in" på onyttigheter inte funkar för mig. Utan press har jag ingen självdisciplin eller karaktär!
Vet inte hur intiligent det är med 5:2 när jag ammar, men märker jag något på lillan får jag lägga av. Ska i alla fall ge det en chans!
Har bestämt mig för att ha måndag och torsdag som fastedag. Började idag med fasta och det har går över all förväntan! Jag som alltid har behov av att äta..
En fastedag får man som kvinna äta 500 kcal. Har idag ätit fil med müsli till frukost, omelett med hackad tomat till lunch, tomatsoppa med vitlök till middag och så ett knäckebröd ikväll. Dessutom massa vatten, te och kaffe, såklart. Bara man planerar så får man ju äta med jämna mellanrum! :)
Ska väga mig på fredagar numera. Men var ju tvungen att kolla läget idag.. 82.7 - har ju i alla fall inte gått upp!

Ovido - Quiz & Flashcards