Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Jennie - 9 februari 2014 22:29

Helgen har varit mysig! Började fredagen med födelsedagslunch för grannens tvååring. Sen bar det av till min farfar och farmor uppe i skogen. Hämtade hem ved till vår brasa och åt middag tillsammans som vi hade med oss.
Lördagen började med mysigt babysim. Sen röjde vi i garaget och förrådet ute, grejade med veden och höll på och fixa och dona. Väldigt skönt! På eftermiddagen var min stora tjej och jag på Frost på bio. Sevärd film! Och härligt med tjejbiomys! :)
Idag har vi varit hos kompisar uppe i skogen och bakat bröd i stenugn och ätit middag. Det har jag aldrig gjort förut och det var kul eftersom jag älskar att baka. Lillan och jag tog en promenad i skogen med. Det var isigt och bakhalt. Dessutom var snön som låg kvar nästan som skare så det var rejält motstånd på skogsvägarna. Det och veden får väl räknas som helgens motion...

[Bild]

Det har varit en väldigt fin helg med blandat innehåll. Tacksam för familj och vänner. Nu är det dags för ny vecka och nya utmaningar! :)

Ovido - Quiz & Flashcards