Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Jennie - 1 januari 2014 21:41

Nu är det dags. 2014 är året det ska ske. Jag ska komma i form! Efter graviditeten med den lilla prinsessan som nu är fyra och en halv månad har det gått utför. Mina 8 gravidkilo är ett minne blott, men allt det andra! Jag kan ju inte sluta fika och äta! Jag älskar att baka, laga mat, testa nya recept, köpa något gott..

 

Efter vår stora prinsessa gick jag ner till min målvikt med hjälp av Cambridgedieten. Det funkade fint, men tror inte det är något som ger en hållbar livsstil. Nu fick jag Olga Rönnbergs bok "Träning för nyblivna mammor" i julklapp. Det är något jag verkligen ska ge en chans! Nu ska jag klara detta!


Nuvarande vikt: ca 85 kg (måste skaffa en våg..)

Målvikt: 70 kg


Övriga mål: 

- Klara att jogga 1 mil 

- Komma i mina gamla kläder (stl.36-38)

- Minska på intaget av socker


En morot är att vi ska på min brors bröllop om ett halvår. Då vill jag känna mig fin och nöjd med mig själv, även om jag kommer ha långt kvar. Så ett delmål är brorsans bröllop! 

 

Ikväll har vi lyxat till det med pizza och lite snacks då det är nyårsdagen. Men från imorgon kör jag! Kämpa kämpa!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards