Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Jennie - 3 januari 2014 22:36

Fredagsmys hos oss är tyvärr väldigt hårt sammankopplat med något gott att tugga på. Får jag välja blir det helst godis, gärna något chokladigt. Glass är inte heller fel. Eller en god kaka, gärna kladdkaka eller någon god frukt- och bärpaj. Men ikväll gick det vägen! Vi åt middag tillsammans hela familjen vid halv sju. Sen tog bebisen och jag en 45 minuter lång promenad. Ikväll blev det Damien Rice som blev mitt sällskap i lurarna. Sen blev det mys framför tvn - utan något ätbart! Inte ens fyraåringen frågade efter något! Hon fick ifs en glasspinne efter maten, men ändå. Och det är knappt jag tror det själv, men jag var inte speciellt sugen på något. En god kopp te blev mitt sällskap framför tvn. :) Dag två utan extra socker är avklarad! Woho!

Av Jennie - 3 januari 2014 13:44

Igår var jag duktig och åt inget utöver frukost, lunch och middag - trots att jag gick hemma hela dagen. Det är en liten seger för fikaälskaren i mig. Idag är planen att klara det samma, trots att det är fredag.

Jag hoppas kunna ta mig in till stan i eftermiddag när mannen min slutat jobbet. Vill så gärna köpa fitnessbollen och en våg så jag känner att jag kommer igång!

På söndag nästa vecka börjar träningen på Gympalusten igen. Älskar det! Bra gruppträning för oss som inte är så träningsvana eller vill gå på de stora gymmen. Ska bli gott att komma igång igen efter juluppehållet!
www.gympalusten.se

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards