Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Jennie - 21 januari 2014 22:33

Tisdagar har aldrig varit någon favoritdag direkt, och denna förbättrade knappast statistiken..
Efter lillans morgonmål vid fem och innan klockan ringde vid sju sov jag korta ryckiga småstunder. Varje gång jag vaknade kändes det som någon satt på mitt bröst. Jag hade ett tryck över bröstet som gjord att det kändes som jag inte kunde andas. Ont i magen har jag haft hela dagen, från bebisens först amning tills jag åkte iväg och tränade. Allt pga oron för min stora flicka.. Är hemskt att se att hon inte mår bra!

Idag har jag varit extra hungrig. Vet inte om det hör ihop med min låga sinnesstämning eller att jag helt lagt av med socker? Kanske båda. Men tycker ändå att andra dagen av Sockerutmaningen har gått bra! Vägde 83.5 kg idag, så det räknar jag som min startvikt på dessa veckor.

Lillan vaccinerades idag och det gick jättebra. I em/kväll har det varit lite gnälligt. Vi gick fram och tillbaka till BVC idag vilket verkligen var uppfriskande.. :) Sen blev det ett träningspass ikväll då mamma tog hand om tjejerna så jag kunde träna trots att mannen jobbade. Nu är jag hela slut av denna dag, känns som jag blivit överkörd av en ångvält.. Så nu blir det att slå igen de blå!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards