Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Jennie - 8 januari 2014 06:21

Igår blev äntligen det första passet ur boken gjort! Känns mycket bra! Och jobbigare än jag trodde faktiskt.. Men såå skönt att känna att jag gjort något! :)

Natten har inte varit rolig här. Lillan åkte på magsjuka och har kräkts rejält två gånger. Hon blev så ledsen när det kom ur både munnen och näsan samtidigt. Ingen nattro när det ska bäddas om, tvättas, bytas pyjamas m.m Men vi är bortskämda, brukar alltid få sova hela nätterna. Men lider ju med den lilla! Nu har det varit lugnt för henne några timmar, hoppas inte hon får mer nu! <3

Min stackars man har sprungit på toaletten ett antal gånger i natt. Runt två började även han. Jag har vaknat varje gång, vill hålla koll på hur han mår. Nu är det bara jag kvar. Bara att invänta eländet..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards